انتخاب مناسب ابزار آلات برشکاری و کار با فلز

۲ بازديد

ویژگی های مته گردبر

کیفیت یک نوع مته بسیار مهم است. مته گردبر ابزار مفیدی برای برش های دایره ای بر روی سطوح مختلف است. این نوع مته نسبت به مته های معمولی سوراخ بزرگتری در سطوح ایجاد می کند.
تنوع برندهای این مته در بازار به قدری زیاد است که شاید انتخاب برای شما سخت باشد. سایر ابزارهای برند معتبر مانند Drill Magnet FE Powertools Holland نیز در فروشگاه ابزار محلی شما موجود است.

خرید دستگاه برشکاری ریلی و زنجیری

خرید دستگاه برشکاری ریلی و زنجیری به طور گسترده در صنعت استفاده می شود. دستگاه برش ریل و زنجیر برای برش ورق های فلزی و فولادی طراحی شده است. برش و شکل دهی ورق های فولادی در صنعت رایج است و کار با دقت و سرعت بیشتری با استفاده از ابزارهای برش ریلی و زنجیره ای انجام می شود.
اگر بخواهیم ورق فلزی ضخیم را با دست برش دهیم، ممکن است برش تمیز و دقیقی از فلز ارائه نکند. به همین دلیل تکنسین ها و متخصصان شاغل در بخش صنعتی قیچی ریل و زنجیر را خریداری می کنند.

مته گردبر، KARNACH، آلمان

مته ابزاری است که برای ایجاد سوراخ در ابزار و تجهیزات استفاده می شود. برای استفاده از مته از ابزاری به نام مته یا دریل مگنت استفاده می شود. بنابراین، پس از اتصال به مته، مته می تواند با سرعت بالا بچرخد و جسم مورد نظر را سوراخ کند.
مته های گردبر سوراخ های گرد یا استوانه ای ایجاد می کنند. البته دریل هایی وجود دارند که سوراخ ها را به شکل متفاوتی ایجاد می کنند، مانند دریل های سری بلند . بوش، گرولن، وایکینگر، کارنا و غیره مثلاً چندین شرکت هم این دریل ها را تولید می کنند. دریل مته گردبر دریل مگنت یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.